جواب یاهو مسنجرم

♥ دنیای رمانتیک ♥ ـ تقدیم به کسی که دوسش دارم...

جواب یاهو مسنجرم


وقتی که یاهو مسنجرم را لاگین میکنم و میبینم که تو آنلاینی خوشحال میشوم و بهت سلام میکنم اما تو...

ساکت پوچی و هیچ جوابی نمیدی!

هیچی حتی جواب سلامم، ولی من باز دلم را خوش میکنم و میگم حتما رفته یه لیوان قهوه داغ بخوره، الآن میاد؛

ولی...!

http://axgig.com/images/69476427274332415678.jpg



نظرات شما عزیزان:

تبسم
ساعت13:18---17 بهمن 1392


amir
ساعت20:24---7 اسفند 1391
سلااااااام.....خیلی وبلاگ باحالی داری....به وبلاگ منم سر بزن و نظر بده....خاصتی لینکم کن منم این کارو میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:جواب یاهو مسنجرم, ] [ 9 AM ] [ مسعود ] [ ]


Design

Design By : Lovelyrose